Budějovický Budvar se chystá uvést na trh novou značku piva ve středním cenovém segmentu. Na novém produktu se začalo pracovat v srpnu 2005 a během loňského podzimu bylo nové pivo testováno na stovkách konzumentů. Podle informací časopisu Marketing & Media se bude nový výrobek jmenovat Pardál. "Nové pivo s odlišným chuťovým charakterem rozšíří současné portfolio produktů našeho pivovaru a osloví zcela novou skupinu zákazníků," uvedla brand manažerka značky Pavlína Jandová. Podrobnosti k chystané kampani, která by měla novou značku podpořit, odmítl PR manažer společnosti Budějovický Budvar Petr Samec sdělit.
hrot
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist