Euro: Sazby DPH mají být devět a 19 procent
Ministerstvo financí navrhne vládě, aby se snížená sazba daně z přidané hodnoty zvýšila z pěti na devět procent. Vyšší, základní sazba má zůstat na úrovni 19 procent. Informoval o tom server Euro OnLine. O konečné podobě změn budou v příštích týdnech jednat ministr financí Miroslav Kalousek (KDU-ČSL) a ministr práce a sociálních věcí Petr Nečas (ODS). Rozhodnutí o nárůstu nižší sazby DPH by mělo podle Eura zvýšit rozpočtové příjmy zhruba o 25 miliard korun v roce 2008. Tyto příjmy mají nahradit částku, o kterou stát přijde nižším výnosem daní z příjmu. Kabinet Mirka Topolánka chce zavést jednotnou sazbu pro daně z příjmu a výrazné slevy na těchto daních.
Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články.
- Veškerý obsah
- Bez reklam
- Mobilní aplikace
- Veškerý obsah
- Bez reklam
- Mobilní aplikace
- Veškerý obsah
- Bez reklam
- Mobilní aplikace



