Další OMD Snapshots zaměřil svou pozornost na značky obuvi, konkrétně nás zajímalo, jaké značky jsou podle lidí moderní a jdou s dobou. Adidas, Nike a Puma jsou nejoblíbenější značky mezi lidmi v internetové populaci 12-69 let. Ženy si více než muži považují značek Killtec, Kangaroo, Converse, Sprandi, Nike, Puma a Adidas. Naopak více mužů než žen si myslí, že moderní jsou značky Botas, Mizuno, New Balance a Prestige. OMD Snapshot je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu, které jsou zjišťovány na reprezentativním panelu internetové populace ČR, na vzorku 518 lidí ve věku 12-69 let.

RE0704_06.jpg

Zdroj: OMD Snapshots

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist