U příležitosti Světového dne duševního vlastnictví se minulý týden poprvé představilo nové sdružení "České značky". Zakládajícími členy sdružení se staly společnosti Bernard, Elton Hodinářská (výrobce hodinek značky Prim), Klimatex, Kofola, Madeta a Triola, předsedou sdružení je Martin Klofanda, PR manažer společnosti Kofola. Sdružené firmy spojuje to, že má každá z nich významnou část svého podnikání založenou na originálním českém výrobku nebo nápadu, zaměstnávají české občany a majoritní podíl jejich výroby je soustředěn v České republice. Tyto firmy se musí v současnosti bránit některým hrozbám a rizikům, například plagiátorství, zneužívání obchodních značek nebo neochotě spotřebitelů platit za kvalitu, kterým jednotlivě mohou čelit jen těžko.

hrot

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist