- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Nově všechny články v audioverzi
Staropramen chce dělat věci jinak
[name_short]
[notes.note_1]
[notes.note_2]
[name]
[notes.note_1]
[email]
Přihlášený uživatel
[number]
Platnost do: [valid.month]/[valid.year]
Možnost kdykoliv zrušit
Upozornění 2 dny před automatickou obnovou předplatného
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje předplatné i na delší období a tištěné vydání.
Jste přihlášený
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Staropramen je tradiční značka piva, která doposud primárně usilovala o přízeň takřka stejného typu spotřebitele jako konkurenční značky spotřebitele, který se rekrutuje z tzv. běžného mainstreamového trhu. Tomuto typu konzumenta byla historicky uzpůsobena marketingová komunikace značky na úrovni všech komunikačních prostředků, což ve svém důsledku vedlo ve vnímání spotřebitelů ke stále většímu přibližování se značky Staropramen ke konkurenčním značkám.
Zbývá vám ještě 95 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
Máte již předplatné?
Přihlásit se
Vybíráme z HN
Pouhý rok výuky, pak několikaměsíční praxe a diplomová práce bude nově stačit k získání magisterského titulu. A to na Fakultě podnikohospodářské...
26. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení
Byznys podle Martina Ehla
Proč se čeští zbrojaři ještě potřebují naučit mít rádi Evropskou unii
Několik mladých žen a mužů se na pódiu pomocí faktů, vtipů a powerpointových prezentací snaží přesvědčit několik desítek většinou mužů středního...
27. 4. 2024 ▪ 6 min. čtení
Jak dosáhnout solidního zhodnocení? Čtyři klíčové principy pro investiční portfolia
Pro dosažení solidního zhodnocení investičního portfolia v dlouhém časovém horizontu a s přijetím adekvátního investičního rizika je naprosto...
26. 4. 2024 ▪ 2 min. čtení