Za kreativním počinem stojí agentura Wiktor Leo Burnett. Pro svého klienta, pojišťovnu Union, vytvořila interaktivní prezentaci napříč médii. Výborné nápady z pohledu venkovní reklamy stojí za zhlédnutí. Věřme, že se jí nechají čeští zadavatelé inspirovat. Základním mottem kampaně je: děláme vše pro vaše zdraví. A podle tohoto konceptu postupovala agentura i při návrzích outdoorových realizací.
hej
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist