Za kreativním počinem stojí agentura Wiktor Leo Burnett. Pro svého klienta, pojišťovnu Union, vytvořila interaktivní prezentaci napříč médii. Výborné nápady z pohledu venkovní reklamy stojí za zhlédnutí. Věřme, že se jí nechají čeští zadavatelé inspirovat. Základním mottem kampaně je: děláme vše pro vaše zdraví. A podle tohoto konceptu postupovala agentura i při návrzích outdoorových realizací.

SI0703_50_2.jpg

hej

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist