Zoologická zahrada Praha se pustila do pořádné reklamy. Po citylightech a plakátech se její vedení odhodlalo k více netradičnímu kroku. Obrandované zastávky s motivem zoo byly k vidění do poloviny srpna na čtyřech stanicích MHD: Anděl, Florenc, I.P. Pavlova a Jindřišská. Zastávky byly zvýrazněny 2D a 3D prvky. Dvě z nich v gorilím duchu, na dalších dvou vás sledovala žirafa, pelikán a papoušci. Celou realizaci doprovázely zvuky africké savany.

Ozvučení zastávek by samo o sobě představovalo zajímavý počin. To však nebylo vše. Uvnitř zastávky byl instalován dotykový displej, na kterém mohli lidé čekající na dopravu sledovat záběry gorilí rodinky.

Realizace byla součástí aktuální kampaně, která zdůrazňovala dostupnost pražské zoologické zahrady. Každá zastávka byla označena časem, za který se z daného místa dostanete do Tróje. Výrobně se na realizaci podílel Atelier Spektrum, plochy a interaktivní prvky zajistila společnost JCDecaux.

SI0704_53_1.jpg

SI0704_53_2.jpg

hej

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist