UAX showroom
Bernartice nad Odrou 131, www.uax.cz, fish@uax.cz
otevření prodejny: 2007 vlastník: Radek Leskovjan, Vít Strouhal vedoucí: Elen Jurčáková
autor konceptu: arch. Kamil Mrva počet personálu: 10 prodejní plocha: 60 m2
hlavní dodavatelé zboží: UAX

Rozhovor
Radek Leskovjan, spolumajitel prodejny
Kdo je autorem designu POP/POS materiálů?
> Design, to je nosná myšlenka společnosti UAX. Naše realizované nápady jsou po celou dobu trvání firmy natolik pozitivně vnímány veřejností, odborníky a konkurencí, že si našly během krátké doby celou řadu následovníků, bohužel většinou prezentovaných již ne s takovou noblesou. Mezi další pilíře UAX designu patří mistr grafiky Petr Schwarz, bez kterého by realizace designu nebyla v krátké době možná. Podle našich zjištění doposud některé realizované designérské počiny, ať už na poli námi vyráběného zboží, předmětů podpory prodeje, způsobů prezentací či architektury, nemají doposud obdoby. Vždy usilujeme o to, aby design UAX byl UAX na první pohled.
Co vás inspiruje?
> Inspirace UAX je výhradně ze života, z jeho současného způsobu žití a zároveň se snažíme respektovat to, co vždy bylo a o čem víme, že zůstane dobré po dlouhou dobu. To vyžaduje nepřetržité studium a intenzivní chápání aplikovaného designu v moderním životě. Hlavní inspirace je naplnění touhy po originalitě a nadčasovosti.
Co je hlavní myšlenkou těchto POP/POS?
> Jak už bylo řečeno, hlavní myšlenka je uplatněná originalita a design. Tento duch se snažíme šířit mezi širokou veřejností. Dnes už víme, že kvalita se vždy prosadí, byť to nemá vždy lehké a mnohdy se zdá, že to není ani možné. Mezi důležité aspekty řadíme kulturu prodeje, způsob prezentace našich výrobků a povědomí o nich. Neméně důležitou stránkou je humor a lehce intelektuální náboj.
Využíváte pro jejich tvorbu externího dodavatele?
> Vytváříme POP/POS v návrhu výhradně sami, při realizaci kooperujeme s celou řadou různých profesionálů (řemeslníci, intelektuálové, architekti, návrháři, specialisté, designéři, hudebníci, spisovatelé, malíři, horolezci, sportovci, počítačoví experti, divadelní i filmoví tvůrci, lékaři, cestovatelé, fotografové, modelky, chovatelé a mnoho dalších). Vesměs jsou to zároveň i naši zákazníci, a tak spolupráce probíhá snadno a často spontánně. V některých případech přinese i významné obchodní vztahy, které dále rozvíjíme.
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist



