Od 16. srpna spustil švédský výrobce nábytku a bytových doplňků nový věrnostní program pro rodiny Ikea Family. Členství v klubu, které společnost nabízí svým klientům zdarma, přinese například nižší ceny na vybrané výrobky, 15% slevu na vybraná jídla v Ikea restauraci nebo třeba vzdělávací semináře typu práce s barvami a světlem. Za 12 dnů se do programu zaregistrovalo 12 tisíc členů, cílem je půl milionu členů. Společnost Ikea zároveň spustila nový design stránek ikea.cz; průměrně je navštíví okolo 16 tisíc lidí denně. Hlavním komunikačním kanálem ale zůstává katalog, jehož podobu na rok 2008 již firma představila. Výtisků bude 1,6 milionů po 364 stránkách. Ikea se netají ambicí rozsáhlé expanze ve středoevropském regionu - do roku 2017 chce mít v Česku, Maďarsku a na Slovensku dvakrát tolik prodejen.

fri

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist