Poděbradská 1162, Šestajovice, www.pksolvent.cz,

www.tetadrogerie.cz, teta@pksolvent.cz

Vlastník: Martin Moravec, Radko Graclík Počet prodejen v ČR: přes 600 Generální ředitel: Radko Graclík

Marketingový ředitel: není, částečně outsource Obchodní ředitel: Pavel Lexa, Martin Dybal


Rozhovor


Zdeněk Moravec, projekt asistent jednatele p. k. Solvent

Jak vnímáte třetí vítězství TETA drogerie v řadě?

> První místo v letošním roce, stejně jako ve dvou letech předchozích, bereme především jako ocenění všech partnerů zapojených do řetězce TETA drogerie. Pro společnost p. k. Solvent jako servisní organizaci sítě TETA představuje opakované prvenství jen potvrzení správnosti našeho rozhodnutí k podpoře nezávislých prodejců drogerie. Na druhou stranu tento primát pro nás znamená rovněž závazek vůči našim zákazníkům do let budoucích.

Co konkrétně ve vašem případě naplňuje servisní organizace?

> V prvé řadě jde o podporu nezávislých drogistů, kteří chtějí obstát na trhu s nadnárodní konkurencí. K dnešnímu dni má řetězec TETA po celé ČR více jak 600 prodejních míst, na kterých konečným spotřebitelům nabízí 2x měsíčně akční nabídky komunikované skrze distribuovaný celorepublikový leták. Kromě této marketingové podpory, do které stejně tak spadají mediální kampaně, nabízíme našim partnerům aktivní péči a ověřované know how.

Profilujete se jako "rodinná" drogerie a nyní investujete do výrazné mediální kampaně. Co vás vedlo k formě této kampaně, kterou jsme v posledních měsících mohli sledovat?

> Forma televizní i billboardové kampaně předcházela situaci, kdy na český drogistický trh vstupuje další nadnárodní hráč, který ve své komunikaci s oblibou uvádí, že je jedničkou v Evropě. Chtěli jsme proto nenásilným způsobem a "po česku" prezentovat, že na českém trhu je jedničkou TETA, zároveň s tím, že TETA je jediná česká drogistická síť, která je známá po celé České republice. Symbol "1" jsme tak záměrně obsadili jako první a vzniklé spojení se slovem "jediná" jsme si propůjčili právě proto, abychom společně s výše uvedenými fakty demonstrovali naši jedinečnost.

Jakou roli podle vašich zkušeností hrají na trhu s drogistickým zbožím nezávislí prodejci nezapojení do řetězce TETA? Jakou konkurenci pro vás představují?

> Prodejci drogistického zboží, kteří se s námi doposud nerozhodli spolupracovat, pro nás z pohledu servisní organizace nereprezentují konkurenci, ale naopak potenciální partnery sítě TETA. Jelikož p. k. Solvent vedle servisní organizace pro maloobchod zajišťuje rovněž celorepublikovou distribuci kompletního drogistického sortimentu do nezávislého trhu, tvoří tito prodejci již dnes část našich zákazníků.

Jaké máte expanzní plány pro nastávající období?

> Kromě navyšování počtu prodejen nesoucích značku TETA v současnosti pracujeme na konceptu, kterým chceme odstranit největší rezervy, jež nás dnes na prodejnách nejvíce svazují a jichž jsme si dobře vědomi. Připravovaný koncept je zaměřen na všechny tři úrovně spolupráce, které momentálně s prodejnami máme. Tedy jak na vlastní prodejny, tak na smluvní partnery, kteří dnes mimo jiné nabízí svým zákazníkům věrnostní program v podobě TETA klubu, stejně jako na partnerské prodejny fungující na bázi marketingové podpory a nákupní aliance.

Jedním z prvních kroků, který jsme pro připravovaný rozvoj již zrealizovali, je výstavba dvou nových logistických center na okraji Prahy a Olomouce, které nám dnes nabízejí dostatečný prostor a kvalitní zázemí.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist