Za mediální agenturu společnosti Rossmann byla vybrána společnost Vizeum Czech Republic z komunikační skupiny Aegis Media. Vizeum tak bude pro tohoto provozovatele sítě prodejen drogerie-parfumerie zajišťovat kompletní mediální servis. Rossmann v loňském roce (leden-listopad) investoval do nákupu reklamy v médiích podle TNS Media Intelligence 13 mil. Kč, z čehož bylo nejvíce určeno pro tiskovou reklamu (11,5 mil. Kč ).

mav

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist