Prodej periodického tisku se podle Marketing & Media v obchodních řetězcích i v loňském roce oproti předcházejícímu roku zvýšil. Pokračuje tak růst prodeje tisku pomocí tohoto distribučního kanálu z minulých let. Distribuční společnost Mediaprint & Kapa, která se na řetězce orientuje především, zaznamenala v roce 2007 nárůst prodeje o 28,5 % ve srovnání s rokem 2006. Podíl řetězců na obratu Mediaprintu dosáhl v loňském roce 41,6 %. Jednatel společnosti Ivan Kaufmann je přitom přesvědčen, že objem obratu se bude dále zvyšovat, a to proto, že objem obratu bude na řetězcích narůstat ve všech komoditách, tedy i u tisku. "Ve srovnání se západní Evropou je ještě pořád dost místa pro zvyšování obratu. Můj odhad pro rok 2008 je minimálně přehoupnutí se přes 50% hranici celkového obratu," upřesnil. Konkurenční PNS, u níž podíl na řetězcích představuje cca 20 %, registrovala v loňském roce nárůst prodeje tisku v celé síti, a to o 20 %. Růst byl mj. způsoben boomem levných DVD.
mav
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist



