Dáma s bankovkamiKde koupíte zaručeně účinný elixír mládí? Jaké akcie nyní vhodně nakoupit? Která čísla budou tažena ve sportce v neděli v prvním i druhém tahu? Kdo dočte tento blog do konce, dozví se největší pikanterie, jaké neví ani  Blesk, ani Aha, ani Šíp!

Vážené čtenářky, vážení čtenáři, omlouvám se za zavádějící "otevírák" firemního blogu. Jeho cíl je průzračný a jediný - zjistit, proč je čtenost firemních blogů ve srovnání se "soukromými" tak nízká. Od doby, kdy iHned  zavedl novinku firemních blogů, je více méně pravidelně sleduji. Firemní blogy nejsou napsány o nic hůř, ani o nic méně zajímavěji než příspěvky, které nezdobí firemní logo. Dobrá čtenost firemního blogu je v průměru jen 300-500, u ostatních desetkrát vyšší. Dobrý úmysl - uspořádat pro firmy nezávislou internetovou hlásnou troubu - nemá takový efekt, jak si pravděpodobně "pořadatel akce" představoval. Autorsky upřímně řečeno, psát s vědomím, že si text přečte méně lidí, než při samizdatovém vydání, není tak motivující, jako psát pro širší  publikum. Jsou titulky firemních blogů málo lákavé? Je text nudný? Co byste chtěli číst ve firemním blogu? Co by vás zajímalo?

Když jsem v úvodu nalákala, tak musím dát odpovědi:
Elixír mládí - prodejna Makropulos, ostrov Xifir, Řecko.
Jaké akcie nakoupit? V tuto dobu vám nejlepší radu dá Vaše osobní věštkyně, kartářka či astrolog.
Čísla ve sportce - omlouvám se, nepodařilo se zjistit, ale příště už vám to určitě povím!
Slíbená pikanterie pro manažery: jak poznat, zda má váš obchodní partner pravé či falešné Omegy? Vteřinová ručička u falešných zadrhává, u pravých plyne jako plachetnice.

Tak uznejte, číst firemní blogy se vysloveně vyplatí!

Na vaše reakce a názory se těší

Věra Kudynová
Tisková mluvčí