Líbal vede Spravnykrok.cz
Společnost Agovo oznámila, že výkonným ředitelem nově spuštěného internetového pracovního a HR portálu Spravnykrok.cz byl jmenován Ratibor Líbal (32). Ve své nové funkci bude především odpovídat za start a budování pozice nového portálu na českém elektronickém trhu práce a za strategické řízení celého projektu. Ratibor Líbal dosud působil jako zakladatel agentury Actum specializované na elektronický marketing, ve které zastával pozici konzultanta a ředitele.
Za CzechTourism mluví Remenec
Pozici vedoucího mediálního oddělení a tiskového mluvčího státní agentury CzechTourism nově zastává Filip Remenec (29), který přichází z pozice sales manager travel trade hotelu Palace Praha.
Kovářová v Directu
Vedení Direct Pojišťovny posílila ředitelka nově vytvořeného oddělení Business Development Hana Kovářová. Dosavadní senior produktová manažerka Direct Pojišťovny bude na nové pozici odpovědná za vývoj a analýzu produktů, správu produktového portfolia, produktovou metodiku a za strategii a rozvoj dalších prodejních kanálů.
Maxxium Czech výrazně posílila marketing
Společnost Maxxium Czech během léta silně posílila svůj marketingový tým. Na pozici marketing manager nastoupila Eva Vicherek, na pozici trade marketing manager Zdeňka Týfová a na pozici brand managera zodpovědného za značky Rémy Cointreau Group (např. Metaxa, Rémy Martin aj.) nastoupila Dana Heinzová. Na pozici brand manager dále přišla Eva Kozlerová. Ta bude mít na starost značky Jim Beam, Sauza, The Famous Grouse, The Macallan a Highland Park.

Marketing Sodexho Pass řídí Kopřiva
Novým marketingovým ředitelem společnosti Sodexho Pass se stal Tomáš Kopřiva. Ve své funk- ci bude zodpovědný za marketingové aktivity společnosti Sodexho Pass na českém a slovenském trhu. Před nástupem do Sodexho Pass v roce 2007 na pozici senior product manager pracoval sedm let ve společnosti Opavia.
Navara v Adastra
Adastra, mezinárod ní konzultační a softwarová společnost, jmenovala Petra Navaru manažerem oddělení aplikačního vývoje. Ve své nové roli se ujímá odpovědnosti za strategii a rozvoj oblasti aplikačního vývoje v celofiremní strategii Adastry a celkový chod a růst efektivity oddělení.
Plevačová ve Schwarzkopfu
Vedení divize profesionální vlasové kosmetiky Schwarzkopf Professional společnosti Henkel ČR se od 1. září ujala nová country manažerka pro Českou republiku Dagmar Plevačová. Tuto funkci převezme po Alanu Lohniském, který ke stejnému datu opouští firmu. Dagmar Plevačová naposledy působila ve společnosti Grohe jako business development manager pro východní Evropu.
Ondrášek v marketingu CCV
Na postu šéfa marketingového oddělení společnosti CVV dodávající informační systémy bude Petr Ondrášek zodpovědný za vedení marketingových projektů, vztahy s partnery a médii a současně bude mít na starosti oblast public relations a komunikační strategii.
Krtilová obchodní ředitelkou Finep CZ
Novou obchodní ředitelkou společnosti Finep CZ se stala Sylva Krtilová. Na starosti bude mít kromě vedení obchodního oddělení také vedení prodejního a klientského centra.
Běhunek ředitelem ASSA ABLOY
Na pozici ředitele nově vzniklé společnosti ASSA ABLOY Czech & Slovakia, která prodává jak výrobky tradiční české značky FAB, tak bezpečnostní systémy Abloy, nastoupil 1. září 2008 Martin Běhunek. ASSA ABLOY Czech & Slovakia vzniká sloučením původních firem prodávajících odděleně výrobky těchto značek. Martin Běhunek bude řídit úspěšné dokončení fúze a reorganizaci do sedmi obchodních jednotek a následné obchodní aktivity na českém a slovenském trhu.
Holá v Bellindě
Group marketing managerem pro střední a východní Evropu firmy Bellinda byla jmenována Zuzana Holá (28). Holá v této funkci povede tým, který řídí marketingové aktivity značek Bellinda, DIM, Playtex a Wonderbra na území České republiky, Slovenska, Polska, Maďarska a Rumunska. Do marketingového oddělení firmy Bellinda nastoupila v roce 2005 na pozici brand manager. Před tím pracovala jako account manager v agentuře iMi Partner.
Volovecký pro Quo
Na pozici obchodního a marketingového ředitele do agentury Quo nastoupil Jiří Volovecký, který posledních sedm let zastával pozici obchodního ředitele ve společnosti Moraviapress.
Hlaveš v T-Mobile
Do čela nově vytvořeného Útvaru rezidentního prodeje byl jmenován Petr Hlaveš, který v T-Mobile působí již od roku 1996. Nový útvar zastřešuje činnost jak Značkových prodejen T-Mobile, tak i dalších prodejních kanálů, které operátor zajišťuje ve spolupráci s třetími stranami.
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist



