ZMĚNY V ABF

Jedna ze tří největších společností zabývajících se pořádáním výstav a veletrhů, ABF, má od října novou marketingovou ředitelku. Tou se stala Jana Lidická, která dříve působila na pozici product marketing manager pro střední Evropu v Citibank.

Veletržní správa ABF má také nového generálního ředitele. Na toto místo byl představenstvem společnosti jmenován Radomír Dočekal, který tak vystřídal v čele společnosti Miloslavu Veselou. Dočekal v letech 1995-2005 působil jako generální ředitel a předseda představenstva Barrandov Studios.

Gilarová jde do Cocoonu

Do mezinárodní agentury Cocoon, specializované na branding a design, přichází na pozici projektové manažerky Michaela Gilarová. V nové pozici bude Gilarová zodpovědná zejména za přípravu a realizaci projektů stávajících a nových klientů a zároveň za sledování jejich dlouhodobých marketingových cílů. Mezi klíčové značky, pro které bude Michaela Gilarová pracovat, patří Bellinda a Coca-Cola.

Labantová posiluje marketing T-Mobilu

Novou posilou marketingového oddělení T-Mobilu se stala Zuzana Labantová, jež nastoupila na pozici senior media specialist. V této funkci střídá Moniku Vyhnalovou, která odchází na mateřskou dovolenou. Labantová před příchodem do T-Mobilu zastávala pozici planning managerky v OMD Czech.

Hewlett-Packard vyměnil ředitele dvou divizí

Firma Hewlett-Packard jmenovala novou ředitelkou divize Imaging and Printing Group pro český a slovenský trh Eriku Lindauerovou, která dosud stejnou pozici zastávala na Slovensku. V čele českého vedení divize nahradila Moniku Jindrovou. Novým ředitelem divize Personal System Group pro oba trhy pak od listopadu bude Milan Futák, který rovněž přijde ze stejné pozice na slovenském trhu. V Česku nahradí Miloslava Doubravu.

NOVÝ OBCHODNÍ A MARKETINGOVÝ ŘEDITEL V QUO

Na pozici obchodního a marketingového ředitele agentury Quo nastoupil Jiří Volovecký, který posledních sedm let zastával pozici obchodního ředitele ve společnosti Moraviapress. Volovecký tak doplnil manažerský tým po odchodu Martina Lidického letos v létě.

Marketing Commerzbank povede Gottliebová

Na pozici šéfa marketingu společnosti Commerzbank nastoupila na počátku září Iva Gottliebová. Do banky přišla z postu obchodní a marketingové ředitelky společnosti Respect. Jejími hlavními úkoly v nové pozici budou tvorba a implementace marketingové strategie a komunikace s marketingem v německé centrále firmy.

Poráčová marketingovou ředitelkou Maspex Czech

Na pozici marketingové ředitelky společnosti Mapex Czech nastoupila Mirka Poráčová. Do její kompetence bude patřit marketingová komunikace a rozvoj všech produktových značek společnosti (např. nápoje Relax, Caprio, Kubík nebo Original River Tonic). Předtím pracovala 10 let ve společnosti Unilever v marketingu kosmetiky a potravin.

Informace o personálních změnách ve vaší společnosti zasílejte na vaclav.loubek@economia.cz.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist