- Oceňujte, odměňujte a uznávejte. Zaměstnancům nevadí tvrdá práce, chtějí ale uznání. Uznáním přitom nemusí být povýšení ani bonusy.
- Nepřetržitě komunikujte. Uvědomte si, že s nedostatek informací zvyšuje strach a zaměstnanci si tento nedostatek nahradí vlastními obavami o budoucnost.
- Buďte otevření a upřímní k zaměstnancům.
- Zaveďte různé způsoby zjišťování, co si zaměstnanci myslí. Bude třeba různých přístupů, abyste pronikli hlouběji a pochopili, jak se vaši zaměstnanci cítí.
- Dejte zaměstnancům možnost vyventilovat se. Umožněte jim dát průchod obavám z propouštění, vyššího objemu práce, zmrazování platů a dalších omezení.
- Nebojte se postrčit zaměstnance. Nemějte strach vyžadovat větší iniciativu a zapojení.
- Ujasněte si vlastní priority. Pečlivě rozvažte, co je třeba udělat nyní a co naopak není tak urgentní.
- Přehodnocujte každý den nebo i každou hodinu. To, co bylo důležité včera, již nemusí být důležité dnes. I když by vaše priority měly vycházet z platné obchodní strategie, bude třeba je pravidelně přehodnocovat, a umožnit tak týmům správná rozhodnutí, kam investovat čas a další zdroje.
- Více se spojte se zákazníky. Platí to i pro užší kontakt s potenciálními zákazníky a prodejci.

Zdroj: Chief Learning Officer Magazine, Ivitera

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist