Je to každoroční zákonitost, bez níž si druhou polovinu léta v mediální branži nelze představit. Televize jedna po druhé představují podzimní schéma. Trochu to připomíná fashionweeky - venku vedro, a vy sledujete oblečky na sezonu letošního podzimu a zimy. Respektive program pro konec roku. Televizní manažeři vás vyzbrojují pestrobarevnými katalogy s motivy vloček a vánočních stromečků a rozkrajují dorty ve tvaru loga nové reality show.

Na sluncem rozpálených televizních obrazovkách se mezitím v hlavním vysílacím čase točí reprízy toho nejreprízovanějšího: ani letos v létě jsme nepřišli o pátky s báječnou, nezkrotnou a následně zbičovanou Angelikou (Prima), soboty s Fantomasem (ČT) a neděle s Chalupáři (Nova).

Nedá se ovšem říct, že si diváci s nadcházejícím podzimem dvakrát polepší. Koho baví orchestrion, možná bude zaujat i Česko-Slovenskou SuperStar. Jestli jí ovšem po pár dnech nebude mít plné zuby. Poběží totiž třikrát týdně až do Vánoc, ze schématu vytlačí kdeco, včetně stále populárnějšího (a zábavnějšího) Comebacku, jehož diváci mají pro tuto sezonu smůlu. V komerčním programu tak bude na výběr prakticky už jen z Ordinace v růžové zahradě a "konkurenčních" Velmi křehkých vztahů. Uvidíme, s čím přispěchá televize veřejné služby, jež svůj podzim představí v pátek. Pak zbývá už jen zavést televizní šrotovné.

Text vyšel také v tištěných HN