Akvizicí společnosti vznikl jeden z nejsilnějších hráčů na poli firemního jazykového vzdělávání. „Díky spojení s JŠ Ulrych očekáváme navýšení obratu z firemní výuky o více než jednu třetinu, celkovými tržbami bychom se v roce 2010 měli dostat nad hranici 60 milionů korun, v roce 2011 přes 65 milionů,“ upřesňuje finanční výhled Vítězslav Bican, výkonný ředitel Channel Crossings.
Do portfolia Channel Crossings se touto transakcí dostává také několik významných klientů, a společnost tak posílí pozici jedné z nejzkušenějších agentur v oblasti poskytování jazykové výuky pro firemní zákazníky i veřejnost. Mezi nové klienty patří například Československá obchodní banka, Philips, reklamní agentura Ogilvy nebo právnická kancelář Cameron McKenna – dlouholetý klient Channel Crossings v oblasti překladů a tlumočení.
V současné situaci na trhu jazykových služeb je akvizice účinným prostředkem, jak udržet vysokou kvalitu výuky a rozvinout procesy, které se osvědčily. Zároveň je to možnost, jak reagovat na současný hospodářský pokles a konsolidovat aktivity na jazykovém trhu. „Po odeznění recese bude společnost Channel Crossings připravena reagovat na nové rozvojové požadavky stávajících i nových firemních zákazníků,“ dodává Vítězslav Bican.
Více informací o jazykové agentuře Channel Crossings naleznete na www.chc.cz .
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist