Řetězec hypermarketů Globus spustil ve svých prodejnách netradiční formu výzkumu spokojenosti zákazníků - akci "Úsměv za úsměv". V jejím rámci hostesky zákazníky vybízejí k tomu, aby "smajlíkem" ocenili servis, uspořádání sortimentu a další jednotlivosti prodejny. Podle Borise Malého, marketingového ředitele Globusu, se české zastoupení řetězce inspirovalo od německé matky, kde podobné aktivity probíhají již několik let. "V médiích stále převažují zprávy o negativních zkušenostech zákazníků s úrovní služeb v řetězcích, přitom ze záznamů našich reklamačních oddělení vychází, že v poměru ke všem uskutečněným nákupům tvoří pouze promile," vysvětluje Boris Malý a dodává: "Chceme dát našim zákazníkům možnost ukázat, jak jsou u nás spokojeni." Na akci, která potrvá do 6. září, upozorňuje Globus v letácích, in-store médiích a na internetu.
nem
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist