Řetězec hypermarketů Globus spustil ve svých prodejnách netradiční formu výzkumu spokojenosti zákazníků - akci "Úsměv za úsměv". V jejím rámci hostesky zákazníky vybízejí k tomu, aby "smajlíkem" ocenili servis, uspořádání sortimentu a další jednotlivosti prodejny. Podle Borise Malého, marketingového ředitele Globusu, se české zastoupení řetězce inspirovalo od německé matky, kde podobné aktivity probíhají již několik let. "V médiích stále převažují zprávy o negativních zkušenostech zákazníků s úrovní služeb v řetězcích, přitom ze záznamů našich reklamačních oddělení vychází, že v poměru ke všem uskutečněným nákupům tvoří pouze promile," vysvětluje Boris Malý a dodává: "Chceme dát našim zákazníkům možnost ukázat, jak jsou u nás spokojeni." Na akci, která potrvá do 6. září, upozorňuje Globus v letácích, in-store médiích a na internetu.

nem