Ačkoliv hlavní motoristická sezona už definitivně skončila, sítě čerpacích stanic v marketingové komunikaci nezahálí, paradoxně je tomu spíše naopak. Rozšířenou a redesignovanou řadu svých prémiových plastických maziv začala propagovat v polovině řijna pomocí PR ÖMV. Shell zase spustil v televizi, rádiu a také formou POS na čerpacích stanicích kampaň na nové prémiové palivo Shell V-Power Diesel se syntetickou složkou GTL. Agip od října v rámci venkovní reklamy podporuje svůj věrnostní program. Benzina spustila v polovině září kampaň v rádiu a tisku upozorňující na Vervu Diesel s vyšším cetanovým číslem 60. A ani Tesco nezůstává pozadu. Od počátku října rozjelo v tisku kampaň na prémiový benzín Natural 95 Plus v tisku a POS. V listopadu do kampaně zapojí i nosiče venkovní reklamy.
nem
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist