Dm drogerie ukončila spolupráci s PR agenturou Privilege PR na korporátním PR a neprodloužila ani spolupráci s Médea PR na produktovém PR. V současné chvíli si public relations služby zajišťuje drogerie in-house, M&M to potvrdilo marketingové oddělení Dm drogerie. Podle infor-mací M&M je důvodem ukončení spolupráce s PR agenturami snaha o snižování nákladů v důsledku hospodářského zpomalení ekonomiky. Marketingové oddělení se k důvodům vyjádřit nechtělo. Privilege PR pro Dm drogerii pracovala od roku 2005.

nem

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist