Oranžová, žlutá, zlatá. To jsou barvy, které vedou na úvodním tenisovém grandslamu. Mladé tenisové hvězdy jsou ideálním reklamním nosičem. Na kurtu předvádí odvážné sportovní modely, propagují věhlasné návrháře nebo vlastní značky. A třeba i luxusní šperky. Tenisové Australian Open není jen prvním velkým měřením sil tenisové elity. Úvodní grandslam roku je také nejdůležitějším „předváděcím molem“ v sezóně bílého sportu. Výrobci sportovního oblečení a doplňků využívají turnaj v Melbourne k prezentaci zbrusu nových kolekcí.
Tento článek máteje zdarma.
Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení.
Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články.
Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je odemčený.
Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte
předplatné.
Vyberte způsob sdílení