Síť maloobchodních prodejen Žabka již provozuje 100 prodejen. V roce 2009 překročily investice do Žabky 250 mil. Kč. Společnost dosáhla obrat přes 500 mil. Kč, v roce 2010 se plánuje dostat na úroveň 1,2 mld. Kč. „Žabka hodlá v expanzi nadále pokračovat a chce stát v čele konsolidace nezávislého maloobchodního trhu v Česku. Strategie budování naší sítě probíhá dvojím způsobem – ve vytipování vhodné lokality pro novou prodejnu nebo v efektivním využití stávajících akvizic domácího obchodního prostředí. Do konce roku 2010 plánujeme uvést do provozu zhruba dalších 60 prodejen,“ říká Zdeněk Linhart, generální ředitel společnosti Žabka. V současnosti Žabka působí nejvíc na území Prahy, ale i v Plzni, v Jihlavě, ve Slaném, v Roudnici nad Labem, ve Volyni a
v Příbrami. Do tří let Žabka plánuje rozšíření na 250 prodejen po celém území ČR.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist