Síť maloobchodních prodejen Žabka již provozuje 100 prodejen. V roce 2009 překročily investice do Žabky 250 mil. Kč. Společnost dosáhla obrat přes 500 mil. Kč, v roce 2010 se plánuje dostat na úroveň 1,2 mld. Kč. „Žabka hodlá v expanzi nadále pokračovat a chce stát v čele konsolidace nezávislého maloobchodního trhu v Česku. Strategie budování naší sítě probíhá dvojím způsobem – ve vytipování vhodné lokality pro novou prodejnu nebo v efektivním využití stávajících akvizic domácího obchodního prostředí. Do konce roku 2010 plánujeme uvést do provozu zhruba dalších 60 prodejen,“ říká Zdeněk Linhart, generální ředitel společnosti Žabka. V současnosti Žabka působí nejvíc na území Prahy, ale i v Plzni, v Jihlavě, ve Slaném, v Roudnici nad Labem, ve Volyni a
v Příbrami. Do tří let Žabka plánuje rozšíření na 250 prodejen po celém území ČR.
Seznam dal jako první velká firma svůj vyhledávač za paywall. Chápu vaše totální naštvání, píše Lukačovič
Největší česká internetová firma zpoplatnila své služby po vzoru Facebooku. Uživatelům služeb jako Seznam Zprávy, vyhledávač Seznam.cz nebo...
30. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení