Jak uvádí server inSite.cz, prioritou britských manažerů do roku 2010 je dávat přednost rozvoji jejich týmů před tradičními prioritami, jako je budování kontaktů nebo trávení více času se zákazníky a klienty. To jsou výsledky aktuálního průzkumu organizace Chartered Management Institute (CMI). Téměř polovina z 1337 oslovených manažerů slibuje mnohem větší podporu rozvoji dovedností svých týmů a 22 procent se chce více zaměřit na podporu výkonnosti. Třetina věří, že se organizace budou více soustřeďovat na své zaměstnance. 27 procent si dalo novoroční předsevzetí v podobě mnohem častějšího poděkování svým lidem a 18 procent chce s nimi trávit více času. Za největší překážky, které jim budou v dosažení uvedených cílů bránit, považují respondenti nedostatek času, omezené rozpočty a snížený počet zaměstnanců.
(jap)
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist