McDonald's chce zdvojnásobit počet svých restaurací v Číně. Do konce roku 2013 by tam měl provozovat více než 2000 poboček. Obrat v Číně mu stoupl v únoru o téměř pět procent.
V minulém roce se fastfoodovému řetězci dařilo - svůj zisk navýšil o 20 %, a to zejména dí-ky enormním nárůstům v Asii a v Africe. Proto by se měl obchod v Číně ještě výrazně posílit, uvedla společnost. Do konce roku chce koncern téměř zdvojnásobit počet svých restaurací - měl by jich tak na čínské pevnině provozovat více než 2000, sdělil Tim Fenton, prezident zodpovědný za tento region. Na konci loňského roku bylo v Číně 1135 poboček McDonaldu, v únoru stoupl jejich obrat o 4,8 %. V lednu přitom McDonald's uvedl, že chce letos v Číně otevřít 150 až 175 poboček. Se svou strategií expanze tak chce firma mít podíl na růstu třetí největší světové ekonomiky. V této zemi americkému koncernu mimo jiné konkurují KFC se značkou Yum Brands a řetězec nudlových restaurací Ajisen.
luc
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist