Německá organizace Food-watch, která chrání práva spotřebitelů, udělila letos negativní cenu zlatý větrníček mlékárně Zott za jejich reklamy na dětský drink Monte. Cenu udílí vždy těm produktům, které ve svých reklamách nejvíce klamou zákazníky. Vycházela přitom z on-line hlasování více než 80 tisíc spotřebitelů. Produkt Zottu, který je k dostání i v ČR, podle ní obsahuje příliš cukru na to, aby jej výrobce označoval jako zdravou přesnídávku. Zástupci Zottu slíbili, že přehodnotí dosavadní komunikaci, zároveň ale poukázali na informace o obsahu na obalu. Mezi další kandidáty patřily ledový čaj od firmy Pfanner, ovocné pivo od Carlsbergu či omáčka Bertolli od Unileveru.

M&M

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist