Procter & Gamble spouští ve Velké Británii kampaň na nový produkt z řady dětských plenek Pampers. Nové Pampers Dry Max mají být tenčí a vyrobené s ohledem na životní prostředí. Tyto benefity chce společnost akcentovat také v kampani. Podporu nového produktu odstartuje velká dárková akce pro matky, kterou postupně doplní nové televizní spoty, tištěná a venkovní reklama. Firma využije také propagaci na webové stránce mumsnet.com.
M&M
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist



