Procter & Gamble spouští ve Velké Británii kampaň na nový produkt z řady dětských plenek Pampers. Nové Pampers Dry Max mají být tenčí a vyrobené s ohledem na životní prostředí. Tyto benefity chce společnost akcentovat také v kampani. Podporu nového produktu odstartuje velká dárková akce pro matky, kterou postupně doplní nové televizní spoty, tištěná a venkovní reklama. Firma využije také propagaci na webové stránce mumsnet.com.

M&M

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist