Maloobchodní řetězec Lidl začal v Česku intenzivně komunikovat v televizi. Ve spotech přesvědčuje spotřebitele, že se vyplatí zkoušet nové věci a že jejich známí také nakupují v Lidlu. V tuzemském éteru se momentálně střídají dva 45sekundové a jeden 30sekundový spot. V prvním z nich se střídají záběry na "známé, kteří drží krok s dobou": prarodiče prostřednictvím počítače hovoří s vnučkou, žena z práce namísto autem jede domů na kolečkových bruslích. V druhém spotu lidé ukazují "nápady, které jim ulehčují život". Děti se vozí ve vozíku připojeném za kolo, kytarista stopne autobus plný postarších žen v krojích. Kratší verze reklamy představuje i konkrétní nabídku řetězce na aktuální týden. "Mí známí nakupují v Lidlu, protože zkoušet nové věci se vyplatí," zní voice-over na závěr každého spotu.
Kampaň je vysloveně imageová, nepřipomíná žádné akce ani nízké ceny. Poslední záběr TV spotu ukazuje logo diskontu a nový claim Správná volba. Kampaň probíhá také v printu.
rač
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist



