Maloobchodní řetězec Lidl začal v Česku intenzivně komunikovat v televizi. Ve spotech přesvědčuje spotřebitele, že se vyplatí zkoušet nové věci a že jejich známí také nakupují v Lidlu. V tuzemském éteru se momentálně střídají dva 45sekundové a jeden 30sekundový spot. V prvním z nich se střídají záběry na "známé, kteří drží krok s dobou": prarodiče prostřednictvím počítače hovoří s vnučkou, žena z práce namísto autem jede domů na kolečkových bruslích. V druhém spotu lidé ukazují "nápady, které jim ulehčují život". Děti se vozí ve vozíku připojeném za kolo, kytarista stopne autobus plný postarších žen v krojích. Kratší verze reklamy představuje i konkrétní nabídku řetězce na aktuální týden. "Mí známí nakupují v Lidlu, protože zkoušet nové věci se vyplatí," zní voice-over na závěr každého spotu.

Kampaň je vysloveně imageová, nepřipomíná žádné akce ani nízké ceny. Poslední záběr TV spotu ukazuje logo diskontu a nový claim Správná volba. Kampaň probíhá také v printu.

rač