Zatím není jisté, jestli firmy reprezentaci přestanou podporovat jenom v průběhu šampionátu, nebo úplně.
Crédit Agricole použila francouzské reprezentanty do jedné z kampaní na propagaci pojišťovacích služeb, která však bude podle tiskové mluvčí společnosti v pátek ukončena. Firma Quick už během víkendu rozhodla o stažení reklamy, v níž je hlavní postavou útočník Nicolas Anelka.
Právě Anelku v sobotu vedení reprezentace vyřadilo z týmu kvůli tomu, že při čtvrtečním utkání s Mexikem vulgárně napadl trenéra Raymonda Domenecha. V neděli pak celé mužstvo bojkotovalo trénink, aby vyjádřilo Anelkovi podporu. Francie je po dvou zápasech na pokraji vyřazení z turnaje.
Další z hlavních partnerů francouzské reprezentace, společnosti Carrefour a Gaz de France, se k současné situaci zatím nevyjádřili. Francouzští fotbalisté prý k dnešnímu tréninku vyběhli v oblečení bez reklam, což je u reprezentačních výběrů nezvyklé.
Minulý týden Francouzi trénovali ještěs logy sponzorů. | Takhle vyběhli na trávník poté, co se od nich několik z nich odvrátilo. |
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist