Zatím není jisté, jestli firmy reprezentaci přestanou podporovat jenom v průběhu šampionátu, nebo úplně.

Crédit Agricole použila francouzské reprezentanty do jedné z kampaní na propagaci pojišťovacích služeb, která však bude podle tiskové mluvčí společnosti v pátek ukončena. Firma Quick už během víkendu rozhodla o stažení reklamy, v níž je hlavní postavou útočník Nicolas Anelka.

Právě Anelku v sobotu vedení reprezentace vyřadilo z týmu kvůli tomu, že při čtvrtečním utkání s Mexikem vulgárně napadl trenéra Raymonda Domenecha. V neděli pak celé mužstvo bojkotovalo trénink, aby vyjádřilo Anelkovi podporu. Francie je po dvou zápasech na pokraji vyřazení z turnaje.

Další z hlavních partnerů francouzské reprezentace, společnosti Carrefour a Gaz de France, se k současné situaci zatím nevyjádřili. Francouzští fotbalisté prý k dnešnímu tréninku vyběhli v oblečení bez reklam, což je u reprezentačních výběrů nezvyklé.

Minulý týden Francouzi trénovali ještěs logy sponzorů.

Takhle vyběhli na trávník poté, co se od nich několik z nich odvrátilo.

 

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist