Časopis Regal vydavatelství Economia uspěl v soutěži Časopis roku 2009. Na slavnostním večeru Unie vydavatelů - pořadatele soutěže - a společnosti PNS - hlavního partnera akce - dostal tento odborný titul pro marketing a management v obchodu ocenění Časopis roku v kategorii odborné časopisy (B2B).

Porota zejména ocenila, že si měsíčník Regal v poměrně krátké době vytvořil pevnou pozici mezi nejméně třemi dalšími konkurenčními tituly v oblasti, která není předmětem příliš širokého odborného zájmu. Tuto pozici se titulu daří držet díky tomu, že klade důraz na čtivost textů, praktičnost a využitelnost publikovaných informací. Časopisu se také daří vytvářet úzkou vazbu mezi autory, kterými jsou renomovaní profesionálové ve svém oboru, a čtenáři. Efektivní je spojení tištěného titulu s týdenním zpravodajem Regal Line ve formátu PDF a dalšími akcemi pro odbornou veřejnost, což je důležitá vlastnost profesního titulu. (zdroj Unie vdavatelů)