Tesco otevře letos v říjnu v pražském Palladiu první prodejnu oblečení značky F&F. V rámci prodejny nehodlá Tesco uplatnit žádný svůj branding. Do této chvíle byla značka F&F pouze v prodeji prostřednictvím obchodního řetězce Tesco. Dalšími trhy, na kterých se s otevřením samostatné prodejny počítá, jsou Maďarsko, Polsko a Slovensko. Tesco rovněž hledá vhodný prostor pro otevření prodejny v Londýně. Jason Tarry, generální ředitel značky F&F pro centrální Evropu, říká: "Značka F&F je velice populární především díky široké nabídce kvalitní módy za skvělou cenu. Nový obchod vychází z naší filozofie o značce F&F a věřím, že pro naše zákazníky bude jedinečným nákupním zážitkem. Očekáváme, že po Praze se tento koncept rozšíří i do dalších zemí, kde je značka F&F prodávána."

red

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist