Tesco otevře letos v říjnu v pražském Palladiu první prodejnu oblečení značky F&F. V rámci prodejny nehodlá Tesco uplatnit žádný svůj branding. Do této chvíle byla značka F&F pouze v prodeji prostřednictvím obchodního řetězce Tesco. Dalšími trhy, na kterých se s otevřením samostatné prodejny počítá, jsou Maďarsko, Polsko a Slovensko. Tesco rovněž hledá vhodný prostor pro otevření prodejny v Londýně. Jason Tarry, generální ředitel značky F&F pro centrální Evropu, říká: "Značka F&F je velice populární především díky široké nabídce kvalitní módy za skvělou cenu. Nový obchod vychází z naší filozofie o značce F&F a věřím, že pro naše zákazníky bude jedinečným nákupním zážitkem. Očekáváme, že po Praze se tento koncept rozšíří i do dalších zemí, kde je značka F&F prodávána."
red
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist



