Móda je vášeň a emoce - to je heslo, kterým se v Německu rozhodla oslovit mladé lidi oděvní společnost Takko v nové televizní kampani, jež startuje v polovině září. Reklama ukazuje mladý pár, který jde kolem obchodu s oděvy značky Takko. Následně se pár ocitá v ložnici a na zem padají kusy šatstva. Hlavním sloganem spotu je "Jenom jedna věc je lepší než mít na sobě věci od Takko. Nemít na sobě nic." Na kampani spolupracovala hamburská agentura Brawand Rieken.
M&M
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist



