Společnost Hamé v září uvádí na trh novou řadu ovocných přesnídávek s názvem Hamánek Svačinka. Distribuovat je bude v nových plastových miskách v šesti různých ovocných variantách. V komunikaci chce zdůrazňovat přírodní složení produktů a praktičnost obalů. Na obalech akcentuje, že jde o nerozbitné cestovní balení, které se hodí na výlety, do parku či na hřiště. "Tento typ obalu má odpovídat aktuálním trendům, které rodiče od moderního výrobku očekávají," vysvětluje brand manažerka Marie Novotná. Kampaň je určena pro matky s dětmi do tří let a společnost je chce oslovit především v tisku, na sociální síti Facebook, bannerovou kampaní na internetu a prostřednictvím PR aktivit.
M&M
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist



