Lokální marketingovou podporu prodejen Albert včetně eventů zajistí agentury Underline a Proximity Prague. Vyhrály výběrové řízení, které provozovatel obchodů Ahold vypsal již před Vánoci a oslovil celkem deset agentur. Mezitím se ale změnilo vedení i struktura marketingového oddělení v Aholdu. Milan Rumler, který tendr inicioval jako brand support director, mezitím odešel pracovat do OBI a jeho pozice zanikla. V marketingu tohoto hobbymarketu do letošního března pracovala mj. nynější ředitelka marketingu Aholdu Zlata Ulrichová (na obr.).
M&M
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist



