Lokální marketingovou podporu prodejen Albert včetně eventů zajistí agentury Underline a Proximity Prague. Vyhrály výběrové řízení, které provozovatel obchodů Ahold vypsal již před Vánoci a oslovil celkem deset agentur. Mezitím se ale změnilo vedení i struktura marketingového oddělení v Aholdu. Milan Rumler, který tendr inicioval jako brand support director, mezitím odešel pracovat do OBI a jeho pozice zanikla. V marketingu tohoto hobbymarketu do letošního března pracovala mj. nynější ředitelka marketingu Aholdu Zlata Ulrichová (na obr.).

M&M

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist