Na redesign obalů ledových čajů Natea, který Poděbradka nedávno dokončila, naváže od září kampaň. Poběží do listopadu, spotřebitele bude seznamovat s benefity nápoje spojenými s výrobou na antiseptické lince a zároveň bude upozorňovat na prémiovost produktu. Komunikace proběhne v tisku, pomocí PR a v místě prodeje. V dalších týdnech značku podpoří také on-line kampaň. Autorem kreativy je agentura Garp. V těchto dnech Poděbradka zároveň uvádí na trh 1,5l formát, který je určený pro domácí spotřebu. Cílová skupina čajů koresponduje s prémiovostí produktu - Poděbradka chce oslovit především spotřebitele s vyššími příjmy. Značku Natea podpořila Poděbradka v minulém roce pouze v televizi - do kampaně tehdy podle monitoringu TNS MI investovala přes 47 milionů korun. Zářijová kampaň je letošní první marketingovou investicí do značky.

mas

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist