Značka "Tiger Woods" utrpěla loňským skandálem nedozírné ztráty. Spolupráci s elitním golfistou ukončily nebo alespoň omezily např. společnosti AT&T, Accenture či Gatorade. Woods přišel o stovky milionů dolarů, navíc ani letošní výsledky mu nedávají vyhlídky na nové lukrativní kontraky.
Na posledním turnaji v #140#anghaji skončil o víkendu šestý a nechal se slyšet, že právě čínský trh a čínské firmy by mu mohly nahradit ušlé příjmy. "Zvažujeme s spolupráci s několika čínskými firmami. Je to otázka najít správnou společnost a správný způsob spolupráce," citovala Woodse v Šanghaji agentura Reuters.
Woods byl v Šanghaji doslova v obležení golfových fanoušků a směrem k divákům byl mnohem otevřenější, než je u něj obvyklé. Fanoušky zdravil po každém úspěšném patu, rozdal stovky autogramů. "Podpisů rozdal více než za předchozí tři účasti na turnaji dohromady," citoval server golf.com jednoho z čínských novinářů.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist