Značka "Tiger Woods" utrpěla loňským skandálem nedozírné ztráty. Spolupráci s elitním golfistou ukončily nebo alespoň omezily např. společnosti AT&T, Accenture či Gatorade. Woods přišel o stovky milionů dolarů, navíc ani letošní výsledky mu nedávají vyhlídky na nové lukrativní kontraky.

Na posledním turnaji v #140#anghaji skončil o víkendu šestý a nechal se slyšet, že právě čínský trh a čínské firmy by mu mohly nahradit ušlé příjmy. "Zvažujeme s spolupráci s několika čínskými firmami. Je to otázka najít správnou společnost a správný způsob spolupráce," citovala Woodse v Šanghaji agentura Reuters.

Woods byl v Šanghaji doslova v obležení golfových fanoušků a směrem k divákům byl mnohem otevřenější, než je u něj obvyklé. Fanoušky zdravil po každém úspěšném patu, rozdal stovky autogramů. "Podpisů rozdal více než za předchozí tři účasti na turnaji dohromady," citoval server golf.com jednoho z čínských novinářů.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist