Zatímco se Nova s Primou do poslední chvíle snaží všemožně zvýšit tragickou sledovanost talentshow (a uchylují se i k takovým zoufalostem, že Leoše Mareše za hojné podpory bulváru obléknou v přímém přenosu do hovězího, protože prý nepolíbil Lady Gaga - jen aby si aspoň na chvíli někdo na Novu přepnul), myši mají pré. Z propadu zájmu o program největších komerčních televizí se nejvíc radují digitální kanály. Příkladně TV Barrandov. Ta už před časem otevřela tabuizovaný zlatý důl, a do hlavního vysílacího času vypálila Majora Zemana. Teď zalovili na Barrandově ve svých přebohatých seriálových archivech znovu - a bez servítků divákům naservírovali normalizační Ženu za pultem. Pěkně v osm večer, v neděli s reprízou. A okamžitě slavili úspěch. Donedávna vysmívaná Anna Holubová v podání Jiřiny Švorcové o víkendu smetla konkurenci ve velkém stylu. Dokonale idealizovaná socialistická prodejna, v níž v oddělení lahůdek suverénně nabízejí francouzský koňak Martel, kaviárové chlebíčky i sýrové krekry a dietlovsky úslužný personál nákupy skládá zákazníkům do krabic, přikovala k obrazovkám stovky tisíc diváků. Někdo se na Ženu za pultem díval z nostalgie, někdo z recese, ovšem nepochybný zásah se Barrandovu upřít nedá: recyklace stařičkých seriálů téměř nic nestojí, zároveň k nové televizi přitáhne omladinu i seniory. Otázkou je, zda taková televizní glorifikace normalizační éry je pro náš národ tou nejlepší vizitkou. Už se těšíme na Plechovou kavalerii a Okres na severu.
Seznam dal jako první velká firma svůj vyhledávač za paywall. Chápu vaše totální naštvání, píše Lukačovič
Největší česká internetová firma zpoplatnila své služby po vzoru Facebooku. Uživatelům služeb jako Seznam Zprávy, vyhledávač Seznam.cz nebo...
30. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení