Nestlé míchá bonbony a umísťuje stojany


Nestlé Česko zavedlo v listopadu nový koncept rozvoje netradičního prodejního kanálu. Do kin a do obchodů typu "convenience" (rychlé občertvení, noviny, tabák a nápoje) umísťuje stojany s volně sypanými bonbony značek Jojo, BonPari a Orion. Spotřebitel si může nabrat jakékoliv množství do přiloženého sáčku či kelímku, zváží si svůj nákup a zaplatí na pokladně. Lze říci, že se tak Nestlé vrací k tradičnímu prodeji kusových bonbonů na váhu, který se dnes využívá hlavně u prémiových cukrovinek. Koncept s názvem "Mixáček" od agentury LineArt využívá v komunikaci na stojanech, sáčcích a v kinoreklamě (Cinestar) postavičku mlsného kocoura.

M&M

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist