Nestlé míchá bonbony a umísťuje stojany
Nestlé Česko zavedlo v listopadu nový koncept rozvoje netradičního prodejního kanálu. Do kin a do obchodů typu "convenience" (rychlé občertvení, noviny, tabák a nápoje) umísťuje stojany s volně sypanými bonbony značek Jojo, BonPari a Orion. Spotřebitel si může nabrat jakékoliv množství do přiloženého sáčku či kelímku, zváží si svůj nákup a zaplatí na pokladně. Lze říci, že se tak Nestlé vrací k tradičnímu prodeji kusových bonbonů na váhu, který se dnes využívá hlavně u prémiových cukrovinek. Koncept s názvem "Mixáček" od agentury LineArt využívá v komunikaci na stojanech, sáčcích a v kinoreklamě (Cinestar) postavičku mlsného kocoura.
M&M
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist



