Schlecker se mění a roste


230 mil. eur hodlá drogerie Schlecker v následujících 18 měsících investovat do repositioningu značky a designu prodejen. Kampaně od Grey se zatím týkají jen Německa. Nový světlý a prostornější design poboček už se ale objevil i v Praze na Hlavním nádraží či v Kotvě. Schlecker je čtyřka na českém trhu drogerií.

M&M

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist