Schlecker se mění a roste
230 mil. eur hodlá drogerie Schlecker v následujících 18 měsících investovat do repositioningu značky a designu prodejen. Kampaně od Grey se zatím týkají jen Německa. Nový světlý a prostornější design poboček už se ale objevil i v Praze na Hlavním nádraží či v Kotvě. Schlecker je čtyřka na českém trhu drogerií.
M&M
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist



