Ondrášovka změní design a rozšíří portfolio
Ondrášovka přichází před Vánoci s příchutí lesních plodů, kterou odkazuje k létu. V nejbližších dnech výrobce odstartuje on-line soutěž, launch produktu podpoří tisková inzerce ve vybraných titulech, aktuálně na Facebooku probíhá soutěž spojená s geocachingem. Větší kampaň spustí Ondrášovka podle provozní manažerky Kateřiny Ceralové v lednu příštího roku. Na začátek nového roku plánuje také redesign Šaratice, který bude spočívat ve změně lahve a rozšíření o nové bylinné a ovocné příchuti. "Pro tyto výrobky připravujeme netradiční formu komunikace," řekla Kateřina Ceralová. Kromě zavádění dalších příchutí Ondrášovky plánuje výrobce vstoupit také do segmentu funkčních a pramenitých vod.
M&M

Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist



