"Londýn je geograficky i kulturně velmi blízko. Je to unikátní příležitost. Na rozdíl od her v Pekingu nebo Vancouveru je olympiáda prakticky za rohem. Projekt přiblíží fanouškům z celé republiky olympijskou atmosféru a hodnoty a bude je motivovat k návštěvě her,“ říká Jiří Kejval, místopředseda Českého olympijského výboru pro ekonomiku a marketing. "Připravujeme rozsáhlou komunikační kampaň, Mather Activation bude mít na starosti zejména její českou část.“

Hlavním pilířem projektu s názvem Žijeme Londýnem bude komunikace, která bude řadu měsíců migrovat po krajích ČR. "Ve spolupráci s ČOV připravujeme jedinečnou kampaň. Projekt má vzbudit zájem široké veřejnosti o Londýn 2012 a je začátkem budování dlouhodobého vztahu s fanoušky. Zároveň bude kampaň synergicky podporovat komunikaci partnerů Českého olympijského týmu a podpoří jejich marketingové a obchodní cíle v souvislosti s olympiádou,“ uvedl Marek Tesař, managing director Mather Activation.

V současné době se finalizuje struktura kampaně. ČOV zároveň vyjednává s organizačním výborem Her LOCOG o výrazném navýšení počtu vstupenek pro české fanoušky. Projekt bude představen v prvním kvartálu příštího roku.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist