"Londýn je geograficky i kulturně velmi blízko. Je to unikátní příležitost. Na rozdíl od her v Pekingu nebo Vancouveru je olympiáda prakticky za rohem. Projekt přiblíží fanouškům z celé republiky olympijskou atmosféru a hodnoty a bude je motivovat k návštěvě her,“ říká Jiří Kejval, místopředseda Českého olympijského výboru pro ekonomiku a marketing. "Připravujeme rozsáhlou komunikační kampaň, Mather Activation bude mít na starosti zejména její českou část.“
Hlavním pilířem projektu s názvem Žijeme Londýnem bude komunikace, která bude řadu měsíců migrovat po krajích ČR. "Ve spolupráci s ČOV připravujeme jedinečnou kampaň. Projekt má vzbudit zájem široké veřejnosti o Londýn 2012 a je začátkem budování dlouhodobého vztahu s fanoušky. Zároveň bude kampaň synergicky podporovat komunikaci partnerů Českého olympijského týmu a podpoří jejich marketingové a obchodní cíle v souvislosti s olympiádou,“ uvedl Marek Tesař, managing director Mather Activation.
V současné době se finalizuje struktura kampaně. ČOV zároveň vyjednává s organizačním výborem Her LOCOG o výrazném navýšení počtu vstupenek pro české fanoušky. Projekt bude představen v prvním kvartálu příštího roku.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist