Přestože tento blog a poslední měsíc mého Roku jinak měly být původně spíše ukončovací a bilanční, tak jsme naopak některé věci pořádně rozjeli.

Byla zahájena spolupráce s projektem Techsoup, který zajišťuje software zadarmo pro neziskové organizace – např. nové MS Windows nebo programy MS Office.

Máme první úspěchy s našimi dobrovolníky – protože naše CRM projekty stále přibývají a lidí, kterých by na nich pracovalo, bylo pořád málo, pokoušeli jsme se v posledních měsících najít zdroj jejich pokrytí. Napadlo nás tedy zkusit získat dobrovolníky, kteří by měli zájem podpořit přímo konkrétní neziskové organizace. Naše řady posílili dva experti na CRM s dlouholetou praxí v nadnárodních firmách, kteří hned vyrazili do terénu.

První ohlasy z neziskovek jsou více než pozitivní: díky odbornosti našich dobrovolníků jsme schopni zajistit pro neziskové organizace služby, které by pro ně jinak byly zcela cenově nedostupné. Konzultace a podpora je teď hlavní přidanou hodnotou, kterou neziskovým organizacím poskytujeme poté, co u nich byl nasazen nový systém CRM.

Zatím(!) poslední novinkou je propojení platební brány a CRM řešení neziskové organizace. Tuhle funkčnost poptávalo mnoho organizací. Umožňuje jim získat kromě daru také informace o dárci. Funguje to tak, že dárce vstupuje na webovou stránku neziskové organizace, zvolí si částku daru a provede transakci, např. pomocí platební karty. Neziskové organizaci se následně zobrazují údaje o dárci a jeho daru přímo v CRM aplikaci, která s ním může ihned začít pracovat – odeslat poděkování, zařadit dárce do kampaně nebo pracovníkovi neziskovky automaticky vygenerovat úkol, aby dárci zavolal a poděkoval mu osobně.

Možnosti CRM jsou značné a díky propojení s platební bránou ještě vzrostly.

Jedeme dál!