Na narůstající počet malých formátů zareagovala společnost OKAY elektrospotřebiče, jejíž majitel Jindřich Životský na konci prosince oznámil (mimo jiné i v rozhovoru pro časopis Regal), že se řetězec chystá vstoupit do jiného segmentu, ve kterém by zúročil svoje zkušenosti na tr-hu. Od konce ledna probíhá v Brně pilotní projekt pod značkou Okay Market, který se soustředí na rozvoj malých formátů se zaměřením na tzv. convinience - obchody, jež kromě rychlého nákupu potravin nabízí také rychlé dobití kreditu nebo čerstvou kávu a rozpékané pečivo. V tuto chvíli plánuje firma další expanzi v Brně.

mas

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist