Na narůstající počet malých formátů zareagovala společnost OKAY elektrospotřebiče, jejíž majitel Jindřich Životský na konci prosince oznámil (mimo jiné i v rozhovoru pro časopis Regal), že se řetězec chystá vstoupit do jiného segmentu, ve kterém by zúročil svoje zkušenosti na tr-hu. Od konce ledna probíhá v Brně pilotní projekt pod značkou Okay Market, který se soustředí na rozvoj malých formátů se zaměřením na tzv. convinience - obchody, jež kromě rychlého nákupu potravin nabízí také rychlé dobití kreditu nebo čerstvou kávu a rozpékané pečivo. V tuto chvíli plánuje firma další expanzi v Brně.
mas
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist