Největší znalost mezi privátními značkami českých řetězců mají Albert Quality a Clever, nejlevnější brand Billy. Jejich znalost uvedla polovina nakupujících ve výzkumu agentury Nielsen Shopper Trends. Značku Clever aktuálně Billa propaguje také v televizní reklamě, což dosud nebylo obvyklé. Z výzkumu dále vyplynulo, že polovina nakupujících vnímá obaly privátních značek stejně dobře jako obaly značkových produktů.

MaM

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist