Svých téměř 80 prodejen v ČR plánuje v nejbližší době přeznačit prodejce obuvi Deichmann. Po osmnácti letech totiž změnil své logo, které oficiálně představil zatím v Německu. Logo od agentury KW43 (skupina Grey) se obejde bez dosavadního symbolu modré boty. Ponechá si ale korporátní zelenou barvu a zaoblené tvary mu mají dodat modernější, elegantní a sympatický design. Z výzkumu vyplynulo, že symbol boty v logu většina lidí vůbec nezaznamenala. S novou image se Deichmann chce více zaměřit i na digitální marketing. Deichmann uvádí, že celé společnosti, zastoupené ve 20 zemích, stoupl vloni obrat o 12,5 % na 3,93 miliardy eur.

MaM


Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist