Svých téměř 80 prodejen v ČR plánuje v nejbližší době přeznačit prodejce obuvi Deichmann. Po osmnácti letech totiž změnil své logo, které oficiálně představil zatím v Německu. Logo od agentury KW43 (skupina Grey) se obejde bez dosavadního symbolu modré boty. Ponechá si ale korporátní zelenou barvu a zaoblené tvary mu mají dodat modernější, elegantní a sympatický design. Z výzkumu vyplynulo, že symbol boty v logu většina lidí vůbec nezaznamenala. S novou image se Deichmann chce více zaměřit i na digitální marketing. Deichmann uvádí, že celé společnosti, zastoupené ve 20 zemích, stoupl vloni obrat o 12,5 % na 3,93 miliardy eur.
MaM
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist