Moderní vlaky a plně automatizované metro bez řidiče na lince D? To může být budoucnost pražského metra. Pro plánovanou linku, která povede z náměstí Míru do Písnice, je firma Siemens připravena nabídnout komplexní řešení na míru. "Na trase D by mohly jezdit plně automatizované průchozí soupravy bez strojvedoucího tak, jak je to již běžné v mnoha evropských městech,“ řekl Jan Maj, ředitel divize Mobility. Jako výchozí platformu chce Siemens využít aktuální koncept firmy – metro Inspiro. Tyto vlaky si nyní objednala i Varšava pro své metro.
Tento článek máteje zdarma.
Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení.
Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články.
Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je odemčený.
Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte
předplatné.
Vyberte způsob sdílení