Společnost Makro Cash & Carry ČR připravila pro své zákazníky nový koncept služeb, provoz drive-in. Tento inovativní formát je připravený na základě potřeb zákazníků tohoto velkoobchodu ze segmentu HoReCa a nezávislého maloobchodu, kteří podnikají mimo dojezdovou vzdálenost k nejbližšímu velkoobchodu Makro. V rámci ČR již fungují dvě pobočky tohoto typu, v Chomutově a zcela nově v Jihlavě. Nová služba drive-in je určena zákazníkům z oblastí, které jsou vzdáleny více než 60 minut od nejbližší velkoobchodní prodejny Makro. Cílem je ušetřit čas i finanční prostředky zákazníků na dojezd do vzdálené pobočky Makro. Prostřednictvím služby drive-in je zákazníkovi k dispozici kompletní nabídka velkoobchodu a jedno takové centrum by odhadem mohlo sloužit 250 profesionálním zákazníkům.

red

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist