Od fitness centra očekávají, že to "zařídí" anebo jim v tom alespoň pomůže. Problémem těchto potenciálních klientů je nadváha, bolesti zad nebo skutečná či domnělá atrofie svalstva. Máme tu tedy jasně definovaný problém a očekávání řešení. Jinými slovy: Vím, co chci, a proto jsem za to ochoten zaplatit. Fitness centra ráda přijmou nabízené peníze, ale odvedou skutečně kvalitní práci, aby si klient po nějaké době mohl říct: "Ano, rozhodl jsem se správně!"? Podle mezinárodních statistik pouze 5-15 % klientů fitness center splní své cíle. Jak je to možné? Kdo je za ten neúspěch minimálně 85 % klientů zodpovědný?

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se