U expozic automobilek na autosalonu v Šanghaji převládá snaha uspokojit hlad Čínanů po nových autech a ukojit rostoucí poptávku prodejem co nejvíce vozů. Automobilovou velmoc číslo jedna, kterou je již dva roky Čína, tak zatím zřejmě nečeká nějaký výrazný rozmach ekologických vozidel či aut na elektrický či hybridní pohon. Zatímco evropské autosalony v Ženevě či Paříži kladou velký důraz na ekologii a alternativní pohony, v Šanghaji tuto iniciativu drží jen převážně zahraniční značky. Autosalonu dominují renomované světové značky, které v Číně vyrábějí prostřednictvím společných podniků. Tito licenční výrobci v samostatných expozicích nebo místní výrobci nabízející mnohdy modely nápadně podobné originálům z Evropy či USA.
Tento článek máteje zdarma.
Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení.
Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články.
Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je odemčený.
Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte
předplatné.
Vyberte způsob sdílení