Česká venkovní reklama s lety jednoznačně dospívá. To se týká kvality reklamních konstrukcí, míry pokrytí měst a hlavních tahů, ale také úrovně vlastního kreativního obsahu.

Byť stále vídáme po kreativní stránce ne zcela profesionálně zvládnuté exekuce, je čím dál více zadavatelů, kteří si uvědomují důležitost atraktivnosti kreativního motivu - a hlavně jsou schopni se vyvarovat chyb často páchaných v minulosti (vývoj motivu bez včasné technické konzultace, příliš mnoho sdělení v reklamním motivu apod.).

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se